مصاحبه آرشیو خبر ها
رقابت هنوز تمام نشده

رقابت هنوز تمام نشده

جیانلوئیجی بوفون ، سنگربان یوونتوس و تیم ملی ایتالیا ، رقابت برای قهرمانی در لیگ را تمام شده نمی داند و امید زیادی به درخشش ایتالیا در جام جهانی دارد.

بوفون به رادیو 105 گفت :

" رقابت هنوز تمام نشده و رمی ها که فصلی رویایی را پشت سر می گذارند خود را به عنوان رقیبی جدی اثبات کرده اند.

ما در عین علاقه مان به کسب اسکودتو ، لیگ اروپا را نیز می خواهیم."

در لیست اولیه نفرات اعزامی به جام جهانی برای ایتالیا ، یوونتوسی های زیادی دیده می شوند. بوفون در باره این رقابت مهم می گوید :

"اگر بهترین نمایش خود را داشته باشیم به موفقیت خواهیم رسید. ما مدعی قهرمانی نیستیم اما توانایی رسیدن به اهداف خود را داریم."

" فکر می کنم که اختلاف 12-11 امتیازی با رُم در فاصله ای کوتاه تا پایان مسابقات چیز غیر عادی بود و شاید این حتی لذت ما را برای رسیدن به قهرمانی و پیروزی در بازی ها کم می کرد "

" اگرچه ما با اختلاف امتیاز می توانیم ساده تر کارمان را انجام دهیم و آسوده تر می شویم ، اما رُم هم بسیار خوب کار کرده و به خوبی پشت سر ما قرار گرفته "
شانسی برای پیروزی رُم وجود دارد ؟

" ما باید به فکر پیروزی و کسب امتیاز باشیم . رُم تا اینجا بسیار خوب بوده و با امتیازاتی که کسب کرده کار را برای ما کمی دشوار کرده و البته رقابت زیباتری هم ساخته است . اما ما برای قهرمانی تلاش می کنیم و چیزی بجز آن را هم نمی خواهیم "

" لیگ هنوز تمام نشده ، اما ما صدر نشین هستیم ولی باید همچنان پیروز باشیم زیرا تیمی مانند رُم وجود دارد که سرسختی ، ایمان به کار ، تداوم و سطح بالای خود را نشان داده است "

" در همچنین فضا و زمانی ، اگر شما موفق به بردن لیگ اروپا شوید نشان می دهد که هرگز نا امید نشده اید و در فصلی که ممکن بود شما پیروز و یا شکست خورده باشید ، تمام تلاشتان را کرده اید "

" همانطور که مشخص است سری آ هنوز 2 مدعی جدی دارد ، پس نمی توان یوونتوس را قهرمان حتمی دانست . البته همینطور لیگ اروپا . و حالا که ما برای قهرمانی لیگ اروپا هم تلاش می کنیم یعنی هیچ چیز را رها نکردیم "

قرعه کشی لیگ اروپا و مصاف با بنفیکا ؟

" بنفیکا تیم بسیار خوبی است . تیمی که دائم در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا حضور داشته و در این رقابت ها عناوینی هم بدست آورده و مطمئنا تیم بزرگ و قابل توجه ای خواهد بود . آن ها تجربه بین المللی خوبی هم دارند "

جام جهانی ؟

" ما هر آنچه را که بتوانیم در جام جهانی انجام خواهیم داد . اگر ما بتوانیم بهتر کار کنیم در نهایت می توانیم رضایت زیادی را جلب کنیم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: